In onze praktijkgebouwen hebben we ruimte om ook ander zorgaanbieders te laten werken. De praktijken die op dit moment op onze locaties patiënten behandelen zij op deze pagina bij elkaar gebracht. Zij zijn bereikbaar via de link naar hun eigen site.
‘Diëtheek’ behandelt in Womerveer en Koog aan de Zaan
Diëtheek
Team
Wij werken met veel plezier op de locatie in Wormerveer.
Veelgestelde vragen
Kan ik bij u terecht voor reizigersadvies?
<p>U kunt via de doktersassistente een afspraak maken voor reizigersadvies.</p>
FAQ Is de praktijk open voor nieuwe patiënten?
Wanneer u zich in onze praktijk wilt inschrijven? Dan kunt u contact opnemen met de doktersassistente. Zij kan eventueel een kennismakingsgesprek afspreken. Wij vragen u dan het inschrijfformulier in te vullen en uw zorgpas en identiteitsbewijs mee te nemen.
Kan ik bij u terecht voor een keuring?
<p>U kunt bij ons terecht voor keuringen voor levensverzekeringen, arbeidsongeschiktheidsverzekeringen en het rijbewijs. Neemt u contact op met de assistente voor een afspraak.</p>
Een klacht? Een tip? Een compliment?
<p>Wij proberen ons best te doen alles goed te laten verlopen. We willen niets anders dan het beste voor u. Misschien merkt u dat en wilt u ons een compliment geven. Of u heeft een tip dat we dingen beter kunnen regelen. Wij horen dat graag. Soms gaan dingen echt mis en heeft u een klacht. Wij leren daar graag van. Als u een klacht heeft, vinden we het fijn als u dat met ons bespreekt. Als we er samen niet uit kunnen komen, dan kunt u uw klachten bespreken met een onafhankelijk en onpartijdige klachtenfunctionaris.</p>
<h3>Klachtenregeling DOKh</h3>
<p>Een goede relatie tussen u en uw arts is belangrijk. Soms gebeuren er helaas dingen die deze relatie verstoren. U bent ontevreden, u zit met een klacht. Deze brochure geeft informatie over wat u kunt doen als u een probleem met uw arts heeft. U leest wat de mogelijkheden zijn om uw klacht op te lossen en op welke wijze er binnen de klachtenregeling van DOKh met uw klacht wordt omgaan.</p>
<h3>Er samen uitkomen</h3>
<p>Probeer eerst in een persoonlijk gesprek met uw arts het probleem te bespreken en op te lossen. Lukt dit niet, dan brengt uw arts u in contact met de klachtenfunctionaris van DOKh.</p>
<h3>Klachtopvang</h3>
<p>U krijgt een gesprek met de klachtenfunctionaris. Deze vangt u met uw klacht als het ware op. De klachtenfunctionaris ondersteunt u gedurende het traject. U kunt hier terecht met uw vragen, u krijgt advies en zo nodig hulp bij het schriftelijk formuleren van de klacht.
<br>Als uw klacht helder is, gaat u samen met de klachtenfunctionaris aan de slag om naar een oplossing te zoeken.<span> </span>
<br>De eerste optie die meestal gekozen wordt is klachtbemiddeling. U kunt bij uw klachtenfunctionaris aangeven of u hiervoor open staat.</p>
<h3>Klachtbemiddeling<span> </span></h3>
<p>Veel klachten kunnen opgelost worden in een gesprek waar een onpartijdige bemiddelaar aan tafel zit. <span> </span>
<br>Als zowel u als uw arts aangeven dat bemiddeling gewenst is, dan volgt binnen twee weken een eerste bemiddelingsgesprek. De klachtenfunctionaris treedt op als bemiddelaar.
<br>Tijdens de bemiddelingsgesprekken krijgen u en uw arts de gelegenheid om toelichting te geven op de gebeurtenis(sen). Als het begrip over en weer groeit, ontstaat vaak weer een werkbare situatie. Het uiteindelijke doel van de bemiddeling is de relatie tussen u en uw arts te herstellen.</p>
<p><strong> </strong></p>
<h3>Spelregels</h3>
<ul>
<li>Hulp van de klachtenfunctionaris, de klachtbemiddeling en klachtbehandeling zijn voor u kosteloos. </li>
<li>Bemiddeling is pas geslaagd als beide partijen het hier over eens zijn. </li>
<li>Bij bemiddeling wordt uitgegaan van wederzijds respect en vertrouwen.</li>
<li>Alle betrokkenen in het traject gaan uiterst zorgvuldig om met uw privacy en hebben een geheimhoudingsplicht. </li>
<li>De volledige klachtenregeling is te downloaden op www.dokh.nl</li>
</ul>
<p>Komt u er samen met de klachtenfunctionaris niet uit? <span> </span>
<br>Komt u er ondanks de bemiddelingsgesprekken niet uit, dan ondersteunt de klachtenfunctionaris u bij een eventuele volgende stap. Uw klacht wordt dan een geschil.
<br>
<br>Stichting DOKh<span> </span>
<br>Afdeling Klachten en Geschillen<span> </span>
<br>Robijnstraat 6 <span> </span>
<br>1812 RB ALKMAAR
<br>Tel: 072-520 83 25<span> </span>
<br>Website:<span> </span><a href="http://www.dokh.nl/">www.dokh.nl</a></p>
Contact
BENW KOOG AAN DE ZAAN
Geopend op werkdagen
van 8:00u tot 17:00u
Parallelweg 146
1541 BE KOOG AAN DE ZAAN
Telefoon: 075-6164867
BENW WORMERVEER
Geopend op werkdagen
van 8:00u tot 17:00u